martes, 4 de enero de 2011

HAIR


Desde que tinc "uso de razón", i d'això ja fa uns quants anys, quan comença un any nou em faig un munt de propòsits. Són tants que sempre m'és impossible arribar als objectius. Així doncs, per 2011 m'he marcat pocs pero molt escollits.

Un d'ells és completar els treballs que tinc sense acabar.

Per començar he triat un que quasi em fa vergonya dir de quan és (si no recordo malament el vaig començar al Juliol de 2009!!!).

És el "superalbum" que vam fer al taller de la Helena de Helenareneskrapa i pel qual va rebre el segon premi al concurs "Version Scrap" de Paris. Té un estil tan i tan personal que és inconfusible. Us recomano que feu una ullada al seu blog perqué té albums i layouts impressionants.

Fa temps que vaig fer el taller però recordo perfectament que va ser mol intensiu : tot el dia treballant i un munt de "deures" per fer a casa.

Està fet amb cartró-ploma negre sobre el qual vam estampar segells en blanc. Vorejat en blanc també y amb una estructura absolutament anàrquica crida la atenció pel seu barroquisme y el seu volum (considerable!!! res de minialbum...)












No hay comentarios:

Publicar un comentario